Sailing to Philadelphia. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Elkie R. - WaarBenJij.nu Sailing to Philadelphia. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Elkie R. - WaarBenJij.nu

Sailing to Philadelphia.

Door: Elkie

Blijf op de hoogte en volg Elkie

27 Januari 2008 | Nederland, Almelo

Dames en heren, jongens en meisjes, en andere fossielen,

Missen jullie me al?

Want zoals bij velen van jullie bekend is, ga ik donderdag naar Mexico. Wat ik daar ga doen is stage lopen in het hotel Iberostar Quetzal/Tucán. Wat ik precies ga doen krijg ik daar te horen.
Ik kan me voorstellen dat jullie me missen als kiespijn, dus daarom heb ik een site gemaakt, waar jullie kunnen lezen en zien wat ik allemaal beleefd heb en ook gezien heb. Leuk hè!

Mijn keuze voor Mexico was best snel gemaakt toen ik de keuze kreeg. Ik heb het eigenlijk altijd een interessant land gevonden, en ik wou ook op stage naar een spaanstalig land. Nou, dat is het dus.

Ik keer terug op vrijdag 20 juni, en op zaterdag 21 juni zet ik mijn bruine voeten weer op Nederlandse bodem. En omdat het nu in Mexico zomer is, heb ik lekker een maand of 8 zomer. En jullie lekker niet. Lekker puh!

Het is de bedoeling dat ik hier vaak iets van me laat lezen. Zien kunnen jullie op een andere site. Want de foto’s zijn zeker niet onbelangrijk en dus moeten ze ook goed te bekijken zijn. En dat kun je doen op de volgende site: http://www.flickr.com/photos/elkieinmexico
Daar kun je mijn foto’s vergroten en alsof dat nog niet genoeg is, kun je ze ook weer verkleinen. Je kan zelfs een slideshow bekijken, wat een noviteiten hè!

De voorbereidingen zijn achter de rug. Het visum is binnen, heb toch maar een paspoort aangevraagd, een laptop, een fotocamera. Je kunt het zo gek nog niet bedenken of ik heb het. Dus bedenk maar niet.

Maar Mexico is niet het enige land waar deze trien komt! Neen, ze komt ook nog in de United States of America! En wel voor één nacht. Ik heb namelijk een stop-over in Philadelphia. Ook leuk denk ik. Deed me trouwens gelijk denken aan een goed nummer van Mark Knopfler: Sailing to Philadelphia.

En voor degenen die denken dat ik alleen ga, dat is niet zo hoor. Ik ga daar heen samen met Judith, Miranda en Monique. Dus alleen zal ik niet zijn. Denk ik.

Ik ga er niet zwemmend heen, neen, ook niet hinkelend. Maar wel vliegend in een vliegtuig.
Hier is mijn vluchtschema:

Heenreis:
Van Amsterdam op 31 Januari om 12:35 naar Philadelphia, waar we om 15:25 aankomen.
Dan van Philadelphia op 1 Februari om 7:40 naar Cancún, waar we om 10:52 aankomen.

Terugreis:
Van Cancún op 20 Juni om 11:35 naar Philadelphia, waar we om 16:17 aankomen.
Dan van Philadelphia om 18:20 naar Amsterdam, waar we op 21 Juni om 08:05 aankomen.

En er is nog wel iets leuks aan deze site! Je kunt links je e-mail adres invullen, en dan krijg je elke keer als ik hier een sprookje neerzet, krijg je een elfje op je schouder die dat even aan je doorgeeft. Magisch toch, niet dan?!

Nou, voorlopig zijn jullie wel weer genoeg geïnformeerd dacht ik zo. Dus brei ik er een eind aan en leg de naalden aan de kant. Want de vaccinaties heb ik al gehad.

De groeten uit the middle of niets.
Elkie.

  • 27 Januari 2008 - 16:57

    Sabine:

    Hey Elkie!!!

    Eindelijk :p
    Maar leuk man, kan ik je ook volgen, nou heel veel plezier in dat land met Mexicanen!! en ik zie je in September (misschien) wel weer

    Groetjes Sabine

  • 27 Januari 2008 - 18:00

    Leonie:

    Heey Elkie!

    Wat leuk zeg! Heel veel plezier daar en geniet ervan!

    Groetjes Leonie

  • 27 Januari 2008 - 18:17

    Het Slakkenhuis:

    Nou Elk ik vind dat je een leuke site hebt gemaakt en ik ben hèèèèl,hèèèèl ja echt hèèèèèl blij dat we in elk geval zo alles te weten komen van wat je daar uitspookt.Geintje.Als je stage in Mexico net zo is als je site dan komt het wel goed.Al het liefs wat mogelijk is van het slakkenhuis~!!!!!!!

  • 27 Januari 2008 - 18:27

    Inge:

    Hee Elkie! Mexico lijkt me erg tof! maar ik ben niet jaloers hoor! mijn avonturen zijn te volgen op ingetussendedruiven.waarbenjij.nu dus dan kunnen we mekaar lastig vallen. ps dit is geen reclame
    Groetjes Inge

  • 27 Januari 2008 - 23:23

    Det:

    Hoi Elk
    Het ziet er nu al spannend uit, en het echte werk moet nog beginnen. Ik heb mijn e-mailadres al ingevuld dus ik blijf gelukkig automtisch op de hoogte. In iedergaval fijne flucht en heel veel plezier.
    Gr Det

  • 28 Januari 2008 - 09:24

    Lianne:

    Ha 'buurmeisje'

    Heel veel succes in Mexico! Ik ga je volgen door middel van deze site!
    Geniet ervan!
    Liefs

  • 28 Januari 2008 - 10:37

    Angelaa:

    Deerne!

    Geniet van de mexicaanse zon,respecteer de lokale bevolking( maak dus geen maffe filmpjes),koop niet teveel hoeden,wordt niet te bruin want dan wordt ik jaloers..geniet er gewoon van meid!

    Zal je missen & zie je in September weer terug in het mooie Nederland.

    Liefs je classmate,

    ANGIE!!!

  • 28 Januari 2008 - 18:32

    De Winden:

    wat een leuke site Elkie, kunnen we je wel mooi in de gaten houden had je daar wel aan gedacht? Nou meisie heel heel heel heel veel plezier en geniet maar goed van het lekkere warme weer en de zon dat is in ieder geval beter dan hier.Groeten van alle Winden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elkie

Met dit dagboek wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen op verschillende plaatsen ter wereld. Maar als je meer van diepte houd, is dat ook prima. Al weet ik niet precies of je daarvoor nu bij de goede persoon bent beland. Dat oordeel mag je zelf vellen.

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 1199
Totaal aantal bezoekers 63647

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Oktober 2015

Ryndam

18 Januari 2014 - 01 Juli 2014

ms Volendam

17 Mei 2013 - 13 November 2013

ms Prinsendam

12 September 2012 - 14 Maart 2013

ms Volendam

22 Juli 2009 - 06 Februari 2010

VS - Miami

31 Januari 2008 - 21 Juni 2008

México - Playa del Carmen

Landen bezocht: