Wo der Condor fliegt übers weite Land. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Elkie R. - WaarBenJij.nu Wo der Condor fliegt übers weite Land. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Elkie R. - WaarBenJij.nu

Wo der Condor fliegt übers weite Land.

Door: Elkie

Blijf op de hoogte en volg Elkie

31 Januari 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dag allemaal!

Ja ja, daar zit ik dan achter m’n laptop in Philadelphia! Dus laat ik maar beginnen!

Nou, vanmorgen dus vroeg uit de veren, want ik moest wel 3 uur voor het vertrek (12:35) inchecken. En dus naar Schiphol gaan. We vertrokken om 5:45 thuis, we waren dan ook ruim op tijd. Het parkeren was nog wel een gedoe, maar is toch wel gelukt gelukkig.
We zouden verzamelen bij de Burger King op Schiphol Plaza, en dat is dan ook wat we gedaan hebben. Ook maar gelijk wat pesos en dollars gewisseld, kan nog wel eens van pas komen.
Nou, toen we compleet waren konden we dan gaan inchecken. Wachten, koffers wegen en weg weer daar, want we hoefden pas een hele poos later bij de gate te zijn.
Eenmaal bij de gate was daar dan het afscheid. Geen huiltheater, is niet nodig. Gewoon nuchter afscheid nemen en dan tot over 4,5 maand! Klinkt raar, kan het me nog steeds niet helemaal voorstellen.
Toen konden we dus aan boord. Helaas zat er geen plaats aan het raam in, maar wel één aan de gang. Beentjes gestrekt dus, maar slapen lukte niet.. Is ook niet erg, heb me er wel om vermaakt. We hebben 3 maaltijden gehad en werden volgegoten met drinken. Moest ook wel, want er was een best droge lucht door de airco. Verder ook geen last gehad van turbulentie, nou ja, dan maar niet.
En daar kwam dan het moment van landen. Oorpijn vierde weer eens hoogtij (hahahaha…). Daarna dus uitchecken of hoe dat ook mag heten. Toen konden we twintig rondjes op het vliegveld lopen tot we op de goede plaats waren. Maar uiteindelijk kwamen we daar dus ook wel. Dus hebben we het hotel gebeld om de shuttle bus ons op te laten halen, en ja hoor, die bracht ons keurig en wel naar het hotel Microtell Inn, waar we ons nu dan ook bevinden. Ik heb dus niet geslapen, dus ben best moe. Vandaar dat het bericht misschien best vaag is. Maar trek daar dus maar niets van aan.

En morgen gaan we wederom vroeg uit de veren. Want we vliegen best vroeg en moeten iets van 2 uur van tevoren ingechecked zijn. Dan vliegen we dus door naar Cancún, wat opnieuw weer een hele belevenis zal zijn voor deze Tukker.

Ik brei er een eind aan, misschien dat er morgen wel iets bijkomt en anders niet.
De foto’s komen later, heb er nog niet zoveel gemaakt.
En de titel van het bericht, dat moet je maar even navragen aan het thuisfront.

Passen jullie wel goed op jezelf?

Good goan en waart oe.

Elkie.

• 31 Januari 2008 - 23:00

Amber:

hej elkie tof joh
    had je dat van sustainable no gestuurd? we hebben niks gehad en is wel kut nl;) is nu 12 uur hierro dus gaan t niet meer maken ook:P en angela is ook al foetsie, dus met een 6 moeten we heeel blij zijn, we missen vanalles;)
    maar have fun daar!
    xx

• 01 Februari 2008 - 11:21

Giny:

Hoi Elkie, wat ben je al een eind weg van tukkerstad. We volgen je. Groetjes

• 01 Februari 2008 - 13:17

Het Slakkenhuis:

wake up snow white ik heb geen idee hoelaat het is bij jullie.Maar hèèl fijn dat alles goed is verlopen .Ben zèèr benieuwd naar foto's.En tukkervrouwtje hôlt oe .Groeten van't tukkervolk

• 01 Februari 2008 - 13:32

Joke:

ha Elkie, als je dit leest ben je misschien al in Mexico ben benieuwd hoe het daar is,we wachten op foto's. groetjes

• 01 Februari 2008 - 14:19

Danielle:

He Elkie
    klinkt allemaal al super tof!! hoop dat de vlucht naar Mexico ook good is goan. :P

xxx

• 01 Februari 2008 - 15:35

Faye:

Heya!
    Het stormt hier, windkracht 11 enzo, dus ik denk dat je niet mag klagen dat je een btje moe bent, jij gaat immers de zion opzoeken :P Volgens de laatste statistieken, ben je onderweg, dus 't zal allemaal wel goedkomen! Have fun! Adiooos!

• 01 Februari 2008 - 17:52

Flipper Fan Whahaha:

Ha zussie, wat leuk al om dit te lezen.
    K denk dat je nu wel in Mexiko zult wezen, veel plezier met mekaar.
    En dat we ma gauw wat mooiie kiekjes kunnen zien.
    Nou laterzzzz, doeii doeii Mexian Lady.

• 01 Februari 2008 - 18:47

Zacherijn:

Zo kukn,leuk dat je al helemaal op dit moment over bent,ben benieuwd hoe het daar allemaal is,maak er wat van en hou oe haaks.groetjes de tukkerstal.