I don't like to move it. - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Elkie R. - WaarBenJij.nu I don't like to move it. - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Elkie R. - WaarBenJij.nu

I don't like to move it.

Door: Elkie

Blijf op de hoogte en volg Elkie

27 Mei 2008 | Mexico, Playa del Carmen

Hooooooooooooooooola!

Daar ben ik weer, het is al weer een poos geleden.
Ten eerste was ik dus vorige week jarig. Bij deze dus bedankt voor de felicitaties in elke vorm! Lekker een dagje doorgebracht ergens op een wit strand aan de Caribische Zee. Is een keer wat anders dan anders. Een heerlijke rustige dag gehad en heb me wel vermaakt.
Daarna begonnen aan de laatste week bij de bruiloften, die nu al weer geëindigd is. Ik heb veel op de bruiloften geleerd en vond het ook heel leuk. De gemiddelde dag zag er ongeveer zo uit: Ten eerste na het aankomen op het hotel de mails van de dag checken. Daarna de tas klaarmaken met de gift van het hotel. Ook geld ophalen bij de receptie was iets wat ik moest doen. Dan rond een uur of 2 bloemen ophalen bij de floreria van het hotel. Soms was dat veel, de andere keer was dat weinig. Daarna vaak nog wat kantoordingen. Dan om 4 uur de bloemen naar de kamer van de bruid brengen. Dat moet snel want daarna naar het kantoor terug en de radio (zo'n walkie talkie geval ;)) ophalen en naar de trouwlocatie toegaan, in dit geval het strand. Daar de locatie checken en mensen vragen of ze aan de kant willen gaan met hun bedje omdat ze in het zicht van de film zitten. Nadat alles ok is, even nachecken met de manager en daarna de bruid ophalen. Dan moet ik met de bruid achter het gebouw bij het strand gaan staan zodat de bruidegom haar niet ziet en wachten op het sein van de manager dat ze kunnen komen. Als dat er is mogen ze gaan en mag ik weer mensen wegjagen en zorgen dat ze niet in de weg lopen. Soms moest ik ook de muziek checken. Dat gaat een tijdje door totdat ze de borrel gaan drinken. Dan moet ik de bloemen van de tafel afhalen en die naar het restaurant brengen en het restaurant decoreren en checken. Daarna om 6.30 uur het paar ophalen en dan kunnen zij gaan eten. Soms hebben ze het restaurant afgehuurd voor de hele avond, dan moet je er bij zijn en soms gaan ze naar de discotheek. Als dat zo is moet ik ook die checken en daar blijven tot de dansen voorbij zijn en ze feest aan het vieren zijn. Globaal was dit zo'n beetje wat ik moet doen op zo'n bruiloft dag.
Ik vond het erg leuk, en het was ook erg afwisselend. Nu zit ik in de animatie. Heb er net een dag opzitten, maar weet nog niet wanneer ik vrij ben. Was wel leuk. Ook hebben we eergisteren te horen gekregen dat we moeten verhuizen naar de oude poblado, maar dan naar het nieuwe gedeelte. Op zich niet zo heel erg, maar daar hebben we dus geen internet. Dus nu zit ik voor de laatste keer lekker op mijn gemak te internetten hier, dus de volgende keer kan wel weer wat later worden. Maar goed, maakt ook niet zo veel uit, ik zal het vast wel overleven.
Nu ga ik al mijn spullen overbrengen en het beste bed uitzoeken, want ik ben de eerste van ons die er heen gaat :). Dus tot de volgende keer maar weer.

Später!!

Oh ja, voor de liefhebbers van foto's; er staan weer nieuwe op mijn site! www.flickr.com/photos/elkieinmexico

  • 27 Mei 2008 - 09:16

    Amber:

    minidisco! (H)

  • 27 Mei 2008 - 17:06

    Mam:

    Ha kuuk'n , wat jammer nou dat je moet verhuizen en dan OOK NOG GEEN INTERNET HEBT ,vind ik echt jammer!!!!!!!!!!!Hopelijk heb je wel een goed bed gevonden!Het zal je gebeuren en geen internet verbinding en geen goed bed , je moet er niet aan denken.Maar gelukkig nog maar 25 dagen!!!!!!!!!!
    Een dikke pakkerd

  • 28 Mei 2008 - 19:26

    Ans:

    hallo Elkie,wat leuk dat je nu wel de animatie leuk vind, hopelijk blijf jij het daar ook leuk vinden. Heb je dan alle afdelingen gehad voor je stage?JIj weet dus nu heel goed hoe je een bruiloft moet organiseren!!!De laaste weken nog en dan weer fijn naar Pa,Ma en je broers, kunnen je die weer fijn verwennen. groeten en werk ze nog.


  • 07 Juni 2008 - 19:32

    De Duif:

    Ikroekoe ikroekoe ,nog 13 dagen en ikroekoe echt

    kussen.

  • 10 Juni 2008 - 11:18

    Det:

    Hoi Elk, moeten we nou echt wachten op de rest van je verhalen tot je thuis bent? We blijven wel nieuwsgierig hoor. Tot over twee kleine weekjes

  • 12 Juni 2008 - 11:23

    Giny:

    Hoi Elkie, het zit er bijna op hé? We reizen net langs elkaar heen volgende week zaterdag. Wij vertrekken om 05.00 uur vanaf schiphol. Zal wel vreemd zijn om weer thuis te komen maar ook wel fijn. Hopen dat de temperatuur hier dan ook een beetje zomers is, dan is de overgang niet zo groot.Er is dus groete kans dat je dit berichtje niet meer leest nu je geen internet hebt. Ik wemns je nog veel plezier de laatste dagen daar in Mexico. groetjes Giny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elkie

Met dit dagboek wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen op verschillende plaatsen ter wereld. Maar als je meer van diepte houd, is dat ook prima. Al weet ik niet precies of je daarvoor nu bij de goede persoon bent beland. Dat oordeel mag je zelf vellen.

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 63664

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Oktober 2015

Ryndam

18 Januari 2014 - 01 Juli 2014

ms Volendam

17 Mei 2013 - 13 November 2013

ms Prinsendam

12 September 2012 - 14 Maart 2013

ms Volendam

22 Juli 2009 - 06 Februari 2010

VS - Miami

31 Januari 2008 - 21 Juni 2008

México - Playa del Carmen

Landen bezocht: