I’m gonna live the dream! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Elkie R. - WaarBenJij.nu I’m gonna live the dream! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Elkie R. - WaarBenJij.nu

I’m gonna live the dream!

Blijf op de hoogte en volg Elkie

09 September 2012 | Nederland, Almelo

Jahaaa, daar is ie dan! De droom die geleefd gaat worden! Na het jaren lang gewild te hebben, is het moment daar: ik ga werken op een cruise schip genaamd MS Volendam van de Holland America Line (HAL)!

Gisteravond vond ik in de brievenbus een papiertje van de postbode, met het bericht dat er een aangetekend pakketje op het postkantoor klaar ligt. Na de track & trace nummers vergeleken te hebben, bleek dit pakketje mijn paspoort te zijn! Het visum is dus optijd klaar en kan ik morgen ophalen! Woop woop! :D Ik vertrek dinsdag naar Vancouver, Canada, waar ik 12 september aan boord zal gaan. Spannenddd!! Ik eindig, in de figuurlijke zin van het woord, in Shanghai, China op 14 maart. Dan keer ik terug en is het zowat lente, erg vervelend!

Ik ga werken als International Concierge, een baan van 10 uur werken per dag, 7 dagen per week. Hierdoor weet ik niet of ik dit dagboek bij zal kunnen houden. Ik hoop het echt, voor jullie en voor mijzelf om later terug te lezen! Ik ga er alles aan doen om het bij te houden! :) Uiteindelijk blijft er nog 14 uur vrije tijd per dag over natuurlijk! Over de inhoud van het werk vermeld ik t.z.t. wel het nodige.

Geïnteresseerden die wat diepere informatie willen, kunnen natuurlijk een kijkje nemen op de website van de Holland America Line (www.hollandamerica.com). Daar is inhoudelijk ook het één en ander te vinden.

Voor de gemakzuchtigden onder ons: meld je aan bij de mailinglist zodat je een mailtje als ik hier iets nieuws op zet. Dan hoef je deze pagina niet te checken. Aanmelden kan aan de linkerkant onder het kopje “ Blijf op de hoogte”. Als je meer van diepte houdt, kun je je ook gewoon aanmelden.

Weet je wat? Dikke doei!

• 09 September 2012 - 19:29

Amber:

whooehoooeeee!!!!:D

• 09 September 2012 - 19:30

Amber:

die dikke doei vond ik wel iewat beledigend:P

• 09 September 2012 - 22:53

Ans:

harstikke gaaf dat het jou gelukt is .ik wens jou een hele leuke tijd groeten Harry & Ans en je hebt hele leuke foto,s gemaakt bedankt