Binnenkort op www.elkiebrooks.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Hoge-Hexel, Nederland van Elkie R. - WaarBenJij.nu Binnenkort op www.elkiebrooks.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Hoge-Hexel, Nederland van Elkie R. - WaarBenJij.nu

Binnenkort op www.elkiebrooks.waarbenjij.nu

Door: Elkie

Blijf op de hoogte en volg Elkie

02 Mei 2013 | Nederland, Hoge-Hexel

Ahoy!

Vrij binnenkort mag ik mij weer verdienstelijk maken, dus heb ik dit geval even onder het digitale stof weggehaald en voor Koos Wachtwoordloos het wachtwoord eraf gehaald.
Over bepaalde zaken zal ik nou eenmaal niet kunnen/willen praten, wat hier komt te staan gaat waarschijnlijk vooral en misschien wel alleen maar over mijn vrije tijd.
Dit keer kom ik op een ander schip namelijk de ms Prinsendam.
Ben erg benieuwd hoe dit zal zijn, ander schip dus, andere itinerary, andere crew, andere alles behalve ikzelf want ik verander niet in een ander persoon ofzo. Zou mooie bedoeling wezen, terug komen als een flippo ofzo.
Ik heb nu nog even om alle laatste zaken voor te bereiden en dan kunnen jullie weer iets lezen als ik echt weg ben.

Ajeto!

P.S. Je kan je dus inschrijven voor de mailinglijst, dan krijg je vanzelf flessenpost als ik hier wat neerzet.

  • 02 Mei 2013 - 19:54

    Marissa:

    Zo zo je hebt de smaak tepakken! Succes met de voorbereidingen! En ben benieuwd naar je verslagen! Liefs marissa

  • 04 Mei 2013 - 09:39

    Amber:

    Met haar schip de scheve schuit trekt ze alle dagen uit! Piet piraat,piet piraat, piet piraaaaaaaaaaaaaaat!

  • 18 Mei 2013 - 09:20

    Moeders:

    Ha die Elk,als alles goed is gegaan zit je nu alweer op het water!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

  • 20 Mei 2013 - 20:26

    Joke:

    Ha Elkie,
    Wel een beetje laat maar alsnog van harte proficiat met je verjaardag.
    Gaat alles goed op je nieuwe reis?
    Groeten Joke

  • 07 Augustus 2013 - 19:34

    Ans Huysmans:

    Hoi Elkie leuke dag gehad met je ouders en je oudste broer ,en nu weer aan het werk?
    Groeten Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoge-Hexel

Elkie

Met dit dagboek wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen op verschillende plaatsen ter wereld. Maar als je meer van diepte houd, is dat ook prima. Al weet ik niet precies of je daarvoor nu bij de goede persoon bent beland. Dat oordeel mag je zelf vellen.

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 63609

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Oktober 2015

Ryndam

18 Januari 2014 - 01 Juli 2014

ms Volendam

17 Mei 2013 - 13 November 2013

ms Prinsendam

12 September 2012 - 14 Maart 2013

ms Volendam

22 Juli 2009 - 06 Februari 2010

VS - Miami

31 Januari 2008 - 21 Juni 2008

México - Playa del Carmen

Landen bezocht: