Lees- én kijkplezier! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Elkie R. - WaarBenJij.nu Lees- én kijkplezier! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Elkie R. - WaarBenJij.nu

Lees- én kijkplezier!

Door: Elkie

Blijf op de hoogte en volg Elkie

23 November 2009 | Verenigde Staten, Miami

En jawel! Om voor de verandering eens snel te zijn (wat is dat?) hier nog een aflevering van het plattelaands kind trekt de wiede welt in. Deze aflevering worden er twee vliegen in één klap geslagen (zie titel) en onder het motto “komt d’r in, dan ku’j d’r uut kiekn’ ga je NU foto’s gaan kijken (bevel) die ik hoogstpersoonlijk gemaakt heb maar daarvoor moet je wel enige moeite doen om de site te enteren. Met een moeizame klik op letters die volgen http://picasaweb.google.nl/snelkie heb je een blik in de keuken waar maïs in dat blik zit. Die zal ik zo gebruiken om op mijn eigen gemaakte taco’s te poneren. Wederom geldt voor de foto’s hetzelfde, soms zijn ze mooi, soms helemaal niet en het grootste gedeelte heeft geen waardering. Ze zijn bijna allemaal onbewerkt, met enige bewerking valt er nog best een kunstwerk van te maken wat ook geld voor een redelijk groot aantal menselijke exemplaren op deze wereld maar dat terzijde.
Afgelopen week is er niet veel gebeurd, stage lopen van 8 tot klokslag 5 uur en daarna naar my condo. Klinkt goed hé! Daar blijft het dan ook bij want het is gewoon een appartement. Op de woensdag weer mijn gebruikelijke weekbrekende activiteit gedaan en nog altijd beleef ik er veel lol in. Toen was het ook al zo weer vrijdag en toen was het weekend. Toen hadden we een tacoparty met de stagaires – was gezellig. Toen was het zondag en dit weekend ben ik er niet op uit geweest (boooeee saai! Saai!) Ja, wel een beetje, maar had er gewoon geen zin in. De foto’s stammen dus ook van afgelopen weekend maar gaan veel verder de geschiedenis in (een week ofzo)..
Verder heb ik weinig te vertellen! We hebben een magnetron sinds kort en ik heb noodles in de kast staan, dus die kan ik eten, met nadruk op kan want ik ga dat niet eten. Zoals ik net al zei dacht de mais dat ze op de gastenlijst staan, maar dat is niet zo want ze staan op het menu. Ja. Genoeg onzin weer in dit kleine stukje tekst, ga maar lekker foto’s bekijken, droom erbij weg dat je in Miami zit en trek nog even warme sokken aan want zo warm als hier is het daar niet!
Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!!
Oh, de nieuwe mappen op picasa zijn trouwens pt. 6, pt. 7 en het zwart en witte album!
Kusjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elkie

Met dit dagboek wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen op verschillende plaatsen ter wereld. Maar als je meer van diepte houd, is dat ook prima. Al weet ik niet precies of je daarvoor nu bij de goede persoon bent beland. Dat oordeel mag je zelf vellen.

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 63605

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 31 Oktober 2015

Ryndam

18 Januari 2014 - 01 Juli 2014

ms Volendam

17 Mei 2013 - 13 November 2013

ms Prinsendam

12 September 2012 - 14 Maart 2013

ms Volendam

22 Juli 2009 - 06 Februari 2010

VS - Miami

31 Januari 2008 - 21 Juni 2008

México - Playa del Carmen

Landen bezocht: